Haul zakupowy psa

Hej i Czołem !
kto ma ogon kręci kołem 😉 taki psi żarcik 🙂

Tak, wiem, że dawno mnie nie było, nie ma co się głupio tłumaczyć, trzeba wziąć odpowiedzialność na psi grzbiet i do roboty!

Na dziś mam dla Was
PSI HAUL ZAKUPOWY.

Może tych zakupów nie wiele poczyniłem, ale najważniejsze, że to co mi potrzebne było kupione zostało. Oszczędzę nieprzyjemnego wyglądu mojego posłania, więc zdjęcia nie zamieszczam. Zużyło się i nadawało jedynie na śmietnik. Do dziś dnia nie pojmuję, dlaczego w wielu miejscach dostać jeszcze można te beznadziejne, cienkie gąbkowe leżanki z czegoś co polar przypomina :/ Czy ktoś, kto to szyje nie ma psa ani kota?! Bo jakby miał, to pewnie by wiedział, że się lenimy, że ta sierść nam się do tego materiału przyczepia i nawet pranie nie pomoże, bo się odczepić nie chce-zupełnie jak rzep od psiego ogona!

Tak więc Kochane Ludziska i Zwierzakowi Przyjaciele, oto moje posłanko!

(zdjęcie pojawi się niebawem)

POSŁANIE

lezanka
Plastikowe, fajne, praktyczne do utrzymania w czystości, a jedynie zmieniać należy wkład. I jest git! 🙂 Zadowolony Ja!

lezanka spid

Spód zrobiony w taki sposób, by przepuszczał powietrze, leżanka ma też nóżki dzięki którym nie styka się bezpośrednio z podłożem.

MISKI
Drugim zakupionym produktem są oto te jakże urocze misunie, miseczki 🙂

miseczki jedna na drugiej
Piękne, widać chyba dlaczego, nie? Te kosteczki i łapki czyż nie są urocze, moje!

miseczki obok siebie

Jedną będę miał na wodę, a drugą na suchą karmę.

KARMA

(zdjęcie pojawi się niedługo)

No i ostatni produkt to psia karma bo coś na przekąskę być musi.

To wszystkie moje psie zakupy. Mam nadzieję, że się podobają.

Pozdrowiona od Psa Onka 🙂  ha ha ha w humorze dziś Ja 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Haul zakupowy pieskowy i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

