Testy i recenzje-Ciasteczka Psia Mama

Witajcie Kochani !!!

Zapraszam Was do przeczytania recenzji, obejrzenia fotorelacji oraz filmu z testowania ciasteczek, które otrzymałem od Psia Mama.

Psia Mama

W paczuszce znalazłem dwa białe woreczki z organzy, w którym znajdowały się ciasteczka w dwóch smakach: marchewka oraz wątróbka o różnych kształtach.

ciasteczka

Do paczuszki dołączono również przepiękną kartkę, która skradła moje serce, z uroczymi szczeniaczkami oraz wizytówkę.

Dziękuję serdecznie! ❤

zawartość

Zacznę może od uroczej kartki, gdyż miły Nadawca zasługuje na to, aby o niej wspomnieć 😉 W dzisiejszych czasach, kiedy niestety 😦 zwyczaj wysyłania odręcznie napisanych kartek z różnych okazji zanika, bardzo miło jest dostać taką karteczkę 🙂 Bardzo mnie ona ucieszyła! Sami zobaczcie jaka cudna 🙂

kartka psy

  kartka co pisze

A teraz przejdźmy do ciasteczek. Wyglądały tak (zdjęcia poniżej) były kosteczki, rybki, a nawet pieseczki 🙂

kosteczka marchewkowa    rybka    ciasteczko piesek

Jesteście ciekawi, który smak mnie najbardziej zadowolił? Obejrzyjcie mój filmik z testu 🙂 

Nos przyciągał mnie zdecydowanie do ciasteczka o smaku marchewki, niż do smaku wątróbki (dziwne nie? ) a jednak! te marchwiowe mają coś w sobie takiego, że nie mogę się im oprzeć i to je wybrałem jako pierwsze, które zjadłem. Później oczywiście nie pogardziłem też tym drugim, na koniec moja pazerność dała znak o sobie i chciałem dobrać się do tych z woreczka 😉 pewnie zjadłbym wszystko, gdybym nie został powstrzymany.

Ciacha są kruche, chrupiące i smaczne, a przede wszystkim zdrowe! a to najważniejsze 🙂 Wcinam je jako przekąskę między posiłkami i dostaję od pańciowych, kiedy chcę wyżebrać od nich „ludzkie smakołyki”. Ze względu na to, że ciasteczka są kruche ( łatwo się mogą połamać, jak widać na zdjęciu poniżej, należy je przechowywać w jakimś pudełeczku, wtedy też dłużej zachowają swoją świeżość), nie nadają się do zabaw typu chowanie/szukanie, ale mogą być z powodzeniem stosowane jako nagroda, za wykonane polecenie, czy też zastępstwo innych przekąsek.

kość wątróbkowa

Kruchość ma również swoją zaletę, gdyż ciasteczka mogą spożywać również pieski staruszki, które nie mają za dużo ząbków 🙂 Polecam gorąco wszystkim psiakom, tym dużym i małym, gdyż wykonywane metodą hand made robione są z sercem i troską o psie zdrowie i samopoczucie.

Jeszcze raz bardzo dziękuję<3

Psia Mama

Wszystkich, którzy są zainteresowani zakupem ciasteczek, bądź też mają jakieś pytania dot. wypieku, smaków, kształtów itp. zapraszam do Psia Mama:

https://www.facebook.com/pages/Psia-Mama/177126752473720

Dziękuję i pozdrawiam

Pienio Onio

IMG_1300

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Testy i recenzje, Uncategorized i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Testy i recenzje-Ciasteczka Psia Mama

Skomentuj

