Paczka od Psia Mama

Witajcie Kochani !!!

Pienio Onio Chwalipięta 😉

Chciałbym się z Wami podzielić swoją radością 🙂 a to za sprawą paczuszki, którą otrzymałem. Tradycyjnie w tym dziale, na początek chwalę się paczuszką, a później zamieszczam swoją recenzję, która ukaże się już wkrótce, zaglądajcie na bloga.

Gdy tylko listonosz ją dostarczył od razu wyczułem, że jest w niej coś dla mnie i nie myliłem się! Na samą myśl co znajdę w środku, zaświeciły mi się oczy 😉

onek z kopertą 0

Czekałem niecierpliwie by ktoś mi otworzył kopertę…

onek z kopertą 1

W końcu się doczekałem i znalazłem w niej bardzo fajne rzeczy, ale o tym już w następnym wpisie.

Paczuszkę otrzymałem od:

Psia Mama

1231243_182213868631675_1615804018_n

https://www.facebook.com/pages/Psia-Mama/177126752473720?fref=ts

~~Bardzo dziękuję~~

Czas zabrać się za testowanie łakoci 😉

 

Pozdrawiam serdecznie!!!

Pienio Onio

IMG_1300

Ten wpis został opublikowany w kategorii Paczuszki i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Paczka od Psia Mama

  1. Po tym „niuchaniu” sądzę,że to musi być coś na prawdę pysznego! 🙂

  2. och! jaki on słodziutki! czekam na recenzję 🙂

Skomentuj

