Paczka od Psie Smaki

Witajcie Kochani !!!

Dziś Pienio Onio Chwalipięta 😉

Kto z nas nie lubi otrzymywać paczuszek? A jeśli jeszcze ich zawartość jest dla nas atrakcyjna, to tym bardziej czekamy na nie z niecierpliwością. Ja też czekałem, a właściwie to czatowałem na listonosza, będąc cały czas w obawie, czy coś nie skubnie, skuszony zapachem wydobywającym się z koperty 😉

oBWĄCHIWANIE KOPERTY

Całe szczęście, że była nienaruszona, bo jeśli chodzi o łakocie, to jestem psi skąpiec 🙂

koperta przód

Musiałem ją czym prędzej odpakować. Jesteście ciekawi co było w środku? Więc już niedługo możecie się spodziewać mojej recenzji.

przyniosłem kopertę

Paczuszkę otrzymałem od:

Psie Smaki Logo

http://psiesmaki.blog.com

~~Bardzo dziękuję~~

ROZRYWANIE KOPERTY

Konsumpcję czas zacząć 😉

koperta tył

Pozdrawiam serdecznie!!!

Pienio Onio

IMG_1300

Ten wpis został opublikowany w kategorii Paczuszki i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Paczka od Psie Smaki

  1. Karcelka pisze:

    ciekawe jakie smakołyki były w środku? 🙂

Skomentuj

