Testy i recenzje-Bobik puszka wołowa z warzywami

BOBI

bobik_logo_1

Karma dla psów dorosłych w postaci mokrej, puszka

Dostępne smaki:

puszka wołowa

puszka drobiowa

Marka własna Netto

netto logotyp

Informacja ze strony Netto:

Zdobądź zaufanie i miłość swojego pupila, dając mu to, co najlepsze. BOBIK to pełnowartościowa, zbilansowana karma dla psów dorosłych. Opracowana pod ścisłym nadzorem weterynaryjnym.  Nie zawiera konserwantów. Dostarcza pełen zestaw witamin i minerałów niezbędnych dla zdrowia psów. Dostępna w postaci suchej i mokrej. Stanowi smaczny, zróżnicowany posiłek gotowy do podania. Zadbaj o lśniącą sierść, mocne kości i szczupłą sylwetkę swojego psa.  BOBIK to zdrowa porcja energii dla twojego pupila.

Bobik karmy dla psa

Zdjęcie:http://www.netto.pl/oferta-karma-dla-zwierzat-o11.html

SKŁAD:

mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (wołowina min.4%), zboża, warzywa (marchew min. 4%), substancje mineralne. Bez konserwantów, bez przeciwutleniaczy, bez barwników.

Masa netto:

1250 g

puszka

Gdy moi panciowie przywieźli mi ze sklepu Netto puszkę z karmą z wołowiną i warzywami bardzo się ucieszyłem, że spróbuję czegoś nowego. Rozumiem, że mamy lato, ale po otwarciu puszeczki, zamiast galaretki (sosu) była woda:/ pani ją odlała i do miseczki dała mi same kawałki mięska niestety muszę stwierdzić, że wcale mi ono nie smakowało mimo, że byłem głodny, nie bardzo chciało mi się je jeść.

miska z karmą Bobik

Najpierw wąchałem, w końcu zabrałem się za jedzenie bo tego dnia jeszcze nic innego nie jadłem. Nie zdarza mi się odchodzić od miski zanim nie zjem wszystkiego, a samej miski dokładnie nie wyliżę;)  tutaj trochę zostawiłem (pokazuje to filmik).

Ta karma nie smakuje mi jednak tak, jak inne tego typu, czegoś jej brak może bardziej zachęcającego zapachu? nie mam pojęcia. Puszka jest spora, więc jeszcze parę razy wypełniano moją miseczkę kawałkami mięsa, które niestety w niej zalegały, z tego faktu ucieszyły się koty sąsiadów, które mi wyjadły mięsko kiedy byłem w domu, może i dobrze bo i tak nie miałem na nie ochoty.

jedzący Oniu

Zdaniem moich właścicieli nie pachnie ładnie mięskiem i straszne mam po niej gazy :/

Przykro mi, ale dla mnie okazała się ona rozczarowaniem 😦 Plusem jaki zauważyłem, to ekonomiczna duża puszka za bardzo niską cenę, brak konserwantów, przeciwutleniaczy i sztucznych barwników. Może większe rasy psów lubiące dużo pojeść, będą bardziej usatysfakcjonowane tym produktem, wszak my psy też mamy różne gusta kulinarne i bywamy wybredne 😉

Pozdrawiam

Pienio Onio

IMG_1300

Ten wpis został opublikowany w kategorii Testy i recenzje i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Testy i recenzje-Bobik puszka wołowa z warzywami

  1. Daquerre pisze:

    Ojoj czyli nie dobra karma,też nie mam za dużego psiaka,więc dobrze wiedzieć,że ta karma jest hmm niesmaczna…Ale piesek kochany 🙂
    @a za te piżamki kombinezony zapłaciłam 4 i 10 zł.Pozdrawia i zapraszam ponownie 🙂

    • pienioonio pisze:

      Niestety karma nie zachwyca, dla mniejszych psiaków lepiej zakupić coś bardziej rozdrobnionego bo te kawałki mięsne są dość spore na małe pyszczki 😉

      @Piżamek zazdroszczę, a cena poezja 🙂 Dziękuję za komentarz 🙂

  2. Kaśśś^^ pisze:

    Nie znam tej karmy…

Skomentuj

